Spoed of crisis contact

Is er gevaar?

Is er een levensbedreigend gevaar? Bel dan onmiddellijk 112.

Bel 112

Geen client bij ons?

Dreigt een situatie thuis of elders uit de hand te lopen en ben je geen cliënt van Veilig Thuis Utrecht of SAVE Jeugdbescherming? Bel dan Veilig Thuis.

Bel met Veilig Thuis 0800-2000

Cliënt bij Veilig Thuis Utrecht?

Ben je cliënt bij Veilig Thuis Utrecht, dan bel je altijd met het hoofdnummer.

Bel met Veilig Thuis 0800-2000

Cliënt bij SAVE Jeugdbescherming?

Ben je cliënt bij SAVE Jeugdbescherming, dan bel je tijdens kantooruren (tussen 08.30 en 17.00 uur) met de medewerker SAVE die jou is toegewezen.

Buiten kantooruren bel je met het onderstaande nummer:

In de provincie Flevoland: bel 088 – 996 3000.
In de provincie Utrecht: bel 0800- 2000.

Veelgestelde vragen over het melden van zorgen: waar kunt u terecht?

Blog 17 maart 2017 Reading Time: < 1 minuutleestijd

Als u zich zorgen maakt om iemand uit uw omgeving of iemand waar u in uw werk mee te maken heeft of krijgt, dan is het goed om dit kenbaar te maken, advies te vragen of een melding te doen. Waar kunt u dan terecht? Wie meldt waar en wat is nu het verschil tussen Veilig Thuis en de SAVE-teams? Hierover blijken in de praktijk vragen te zijn die we hier graag beantwoorden.