Spoed of crisis contact

Is er gevaar?

Is er een levensbedreigend gevaar? Bel dan onmiddellijk 112.

Bel 112

Geen client bij ons?

Dreigt een situatie thuis of elders uit de hand te lopen en ben je geen cliënt van Veilig Thuis Utrecht of SAVE Jeugdbescherming? Bel dan Veilig Thuis.

Bel met Veilig Thuis 0800-2000

Cliënt bij Veilig Thuis Utrecht?

Ben je cliënt bij Veilig Thuis Utrecht, dan bel je altijd met het hoofdnummer.

Bel met Veilig Thuis 0800-2000

Cliënt bij SAVE Jeugdbescherming?

Ben je cliënt bij SAVE Jeugdbescherming, dan bel je tijdens kantooruren (tussen 08.30 en 17.00 uur) met de medewerker SAVE die jou is toegewezen.

Buiten kantooruren bel je met het onderstaande nummer:

In de provincie Flevoland: bel 088 – 996 3000.
In de provincie Utrecht: bel 0800- 2000.

Klachtenanalyse

Bekijk onze klachtenanalyses

 

Samen Veilig Midden-Nederland heeft als uitgangspunt om te leren van de vragen & klachten van onze cliënten. Daarom analyseren wij jaarlijks deze vragen en klachten en verbinden daar verbeter- en aandachtspunten aan. een verslag van die analyse vind je in de jaarlijkse klachtenanalyse.

Op zoek naar klachtenanalyses uit andere jaren? Je kunt deze opvragen door een mail te sturen naar: communicatie@samen-veilig.nl.

Klachtenanalyse 2022

Lees meer over Klachtenanalyse 2022
Lees meer over Klachtenanalyse 2022

Klachtenanalyse 2021

Lees meer over Klachtenanalyse 2021
Lees meer over Klachtenanalyse 2021

Klachtenanalyse 2020

Lees meer over Klachtenanalyse 2020
Lees meer over Klachtenanalyse 2020

Klachtenanalyse 2019

Lees meer over Klachtenanalyse 2019
Lees meer over Klachtenanalyse 2019