Spoed of crisis contact

Is er gevaar?

Is er een levensbedreigend gevaar? Bel dan onmiddellijk 112.

Bel 112

Geen client bij ons?

Dreigt een situatie thuis of elders uit de hand te lopen en ben je geen cliënt van Veilig Thuis Utrecht of SAVE Jeugdbescherming? Bel dan Veilig Thuis.

Bel met Veilig Thuis 0800-2000

Cliënt bij Veilig Thuis Utrecht?

Ben je cliënt bij Veilig Thuis Utrecht, dan bel je altijd met het hoofdnummer.

Bel met Veilig Thuis 0800-2000

Cliënt bij SAVE Jeugdbescherming?

Ben je cliënt bij SAVE Jeugdbescherming, dan bel je tijdens kantooruren (tussen 08.30 en 17.00 uur) met de medewerker SAVE die jou is toegewezen.

Buiten kantooruren bel je met het onderstaande nummer:

In de provincie Flevoland: bel 088 – 996 3000.
In de provincie Utrecht: bel 0800- 2000.

Voorlichting over ons werk

Blog 1 juni 2017 Reading Time: < 1 minuutleestijd

Als je je als professional zorgen maakt over kinderen, volwassenen of ouderen kun je tegen vragen aanlopen.

Bij wie moet ik zijn? Wat doet Samen Veilig Midden-Nederland? Wat doet Veilig Thuis Utrecht? Wat moet ik doen als ik twijfel? Met wie mag ik mijn zorgen delen? Wat gebeurt er als ik een melding heb gedaan? Wanneer wordt een situatie beschouwd als spoed?

Onze voorlichtingen geven antwoord op deze vragen en zijn bedoeld voor iedere beroepskracht die te maken heeft met jeugdigen of kwetsbare burgers. Al onze voorlichters zijn werkzaam bij Samen Veilig en kennen het werk vanuit de praktijk. De voorlichtingen zijn gratis.

Interesse in een voorlichting?